reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renáta Kotúčková

Renáta Kotúčková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učím na gymnáziu a rada si prečítam čokoľvek zaujímavé Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

aké sme rozdielne povahy...

Renáta Kotúčková

aké sme rozdielne povahy...

Dnes som mala so žiakmi na hodine na pláne tému "Štatistický prieskum, jeho spracovanie a vyhodnotenie". Nechtiac (ale som rada) som mala možnosť odsledovať reakcie jednak žiakov a jednak kolegov. Decká dostali za úlohu "pobehať" po škole (5 tried každá skupinka) a zistiť odpovede na vopred dohodnuté otázky. Bolo zaujímavé sledovať, ako na úlohu reagovali už samotní žiaci. Niektorí s radosťou už organizovali skupinu, rozdeľovali si úlohy, premýšlali ... a niektorí ešte ani nevedeli, čo budú robiť a už sa: "mi nechcelo... budú sa mi smiať, ... ja to nezvládnem... ". Pritom sme si všetko spolu natrénovali, ako majú do tried vstúpiť, že majú slušne zaklopať, čo majú povedať...

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 276x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu